31. 3. 2011.

Kada sam zaista poceo voleti sebe - Čarli Čaplin

"Kada sam zaista poceo voleti sebe shvatio sam da su bol i emocionalna patnja samo upozorenja
koja mi govore da trenutno zivim suprotno od svoje istine. Danas ja znam da se to zove
Biti verodostojan.

Kada sam zaista poceo voleti sebe, shvatio sam koliko moze biti uvredljivo kada pokusavam
da nateram nekoga da radi ono sto ja hocu, iako znam da trenutak nije pravi i da ta osoba nije
spremna za to, pa cak i onda kada sam ta osoba JA. Danas ja to zovem Postovanje.

Kada sam zaista poceo voleti sebe prestao sam zudeti za nekim dugacijim zivotom i mogao sam
videti da je sve sto me je okruzivalo ustvari bilo poziv da rastem i da se razvijam. Danas ja to
zovem Zrelost.

Kada sam zaista poceo voleti sebe, shvatio sam da sam pod bilo kojim okolnostima uvek na pravom
mestu, u pravo vreme i da se sve dogadja u tacno pravom trenutku, tako da sam mogao biti miran.
Danas to zovem Samopouzdanje.

Kada sam zaista poceo voleti sebe prestao sam zeleti da sam uvek u pravu, tako da sam manje gresio.
Danas sam shvatio da se to zove Skromnost.

Kada sam zaista poceo voleti sebe spoznao sam da me moj um moze poremetiti i da se od nekih
svojih misli mogu razboleti. Ali, cim sam poceo da koristim svoje srce, moj um je dobio dragocenog
saveznika. Danas ovu vezu zovem Mudrost srca.

Nema potrebe da se plasimo prepirki, suocavanja, niti bilo kakvih problema, jer i zvezde se ponekad
sudare pa iz sudara nastane neki novi svet. Danas, ja znam: TO SE ZOVE ZIVOT."