8. 4. 2011.

LEPTIR

Jednoga dana , pojavio se maleni otvor na cauri. Covek je sedeo i gledao kako se leptir nekoliko sati muci da bi izvukao svoje slabasno telo kroz taj maleni otvor. Onda je leptir prestao da se pomera. Cinilo se da ne moze dalje. Zato je covek odlucio da pomogne leptiru: uzeo je makaze i rasekao cauru.

Leptir je sa lakocom izasao ali je imao krhko telo i smezurana krila.

Covek je nastavio da posmatra leptira, ocekujuci da ce svakog trenutka krila otvoriti , povecati i rasiriti, kako bi podrzala leptirovo telo i osnazila ga. Medjutim, nista se nije dogodilo! Leptir je ceo svoj zivot proveo puzeci okolo sa slabasnim telom i nerazvijenim krilima. Nikada nije poleteo.

Covek uprkos svojoj ljubaznosti i dobrim namerama nije razumeo da je poteskoce kroz koje je leptir morao proci izlazeci iz caure osmislio Bog, kako bi krv iz tela leptira potekla u krila i kad se oslobodi caure da bude spreman da leti.

Ponekad su poteskoce upravo ono sto nam treba u zivotu ...

Kad bi nas Bog oslobodio od svih prepreka, osakatio bi nas. Nikad ne bi postali onoliko snazni kako mozemo biti . Nikada ne bi mogli leteti.

Trazio sam SNAGU ... i Bog mi je dao poteskoce koje su me osnazile.
Trazio sam MUDROST ... i Bog mi je dao probleme koje je trebalo resiti.
Trazio sam BOGATSTVO ... i Bog mi je dao Mozak i Telo da mogu raditi.
Trazio sam HRABROST ... i Bog mi je dao prepreke koje je trebalo savladati.
Trazio sam LJUBAV ... i Bog mi je dao ljude kojima je trebalo pomoci.
Trazio sam USLUGE ... i Bog mi je dao prilike.

ZIVI ZIVOT BEZ STRAHA I SUOCI SE SA PREPREKAMA I ZNAJ DA IH SVE MOZES SAVLADATI !