1. 4. 2011.

Uspomene...

Jedan covijek star 92 godine, mali, dobro dzeci i ponosan, koji je 
svakog jutra u osam sati bio komplet obucen, sa modernom frizurom 
i savrseno obrijan, iako je skoro sasvim slijep, danas se 
doselio u staracki dom. Njegova 70-to godisnja zena skro je umrla i
time selidbu u dom ucinila neophodnom. Poslije mnogo sati strpljivog 
cekanja u holu doma, ugodno se nasmijesio kada su mu rekli da mu je soba spremna.

Dok je upravljao svojom hodalicom ka liftu, opisao sam mu njegovu
malu sobu, ukljucujuci i roletne koje su bile na prozoru.
"Svidja mi se" rekao je sa entuzijazmom osmogodisnjaka kome su
upravo pokazali novo stene.

"Gosp. Johns, jos uvijek niste vidjeli sobu, pricekajte jos malo".
"To nema nikakve veze s ovim" odgovorio je.
"Sreca je nesto o cemu odlucujete unaprijed. Da li ce mi se
svidjati soba ne zavisi od toga kako je rasporedjen namjestaj 
vec kako ja rasporedim svoje misli...Vec samo odlucio da mi se svidja. 
To je odluka koju donosim svakoga jutra kad se probudim. 

Ja imam izbor: mogu provesti dan u krevetu brojeci teskoce koje imam
sa dijelovim tijela koji vise ne rade, ili mogu ustati iz kreveta sretan 
zbog onih koji jos uvijek rade.

Svaki dan je poklon, i dok su mi oci otvorene, mislit cu na novi dan.
I na sve sretne uspomene koje sam odlozio. Bas za ovo doba svog zivota.

Starost je kao bankovni racun. Sa njega podizete ono sto ste ulozili. 
Moj savjet vam je da ulozite mnogo srece u banku sjecanja!

Hvala vam za vas dio u banci sjecanja. Ja jos uvijek ulazem!!"

Zapamtite pet jednostavnih pravila za srecu:
1. Oslobodite svoje srce od mrznje.
2. Oslobodite svoj um od briga.
3. Zivite jednostavno.
4. Pruzajte vise.
5. Ocekujte manje.