18. 5. 2011.

TRAGOVI U PESKU


Sanjah jedne noci kako setasmo morskom obalom dragi Gospod Bog i ja.
Pred mojim ocima, su se pojavljivali bljeskovi- scene iz mog zivota.Za svaki odsek mog zivota,kako mi se cinilo,otkrih tragove stopala u pesku.
Jedan je pripadao meni,drugi mom Gospodu.
Kad je i poslednja slika pred mojim ocima proletela,osvrnuh se i videh kako je u pesku ostao samo jedan par tragova.
Ti tragovi su oznacavali najtezi deo mog zivota.
Okrenuh se i upitah Gospoda:-kada sam ti onomad sve sto imah predao samo da bih te mogao slediti,tada si mi obecao da ces uvek biti uz mene.
A sad vidim najdublje krize mog zivota prolazio sam sam,tvojih tragova u pesku nema.
Zasto si me ostavio upravo tada,kada sam te sav ocajan najvise trebao?-
Gospod me uze za ruku i rece:-Drago dete,nikad te nisam ostavio.
Tamo gde vidis jedan par tragova u pesku...
to je bilo onda kada sam te ja nosio.-