30. 6. 2011.

Научио сам...

Да је најмирнији осећај на свету, када ти дете
     заспи у наручју.


     Научио сам...
     Када си заљубљен, то се види.


     Научио сам...
     Када ми само једна особа казе "улепшао си ми дан"...
     онда је мој дан нешто сасвим друго.


     Научио сам...
     Да је бити љубазан важније него бити у праву.

     Научио сам...
     Да никада не смеш рећи не, поклону од детета.

     Научио сам...
     Да увек можеш за некога молити, кад нема снаге
     да ти може помоћи на други начин.

     Научио сам...
     Да ти је, без обзира колико озбиљности живот
     захтева од тебе, увек потребан пријатељ с којим
     се можеш глупирати.

     Научио сам...
     Да је понекад све што неко треба, нечија рука за
     држање и срце за разумевање.

     Научио сам...
     Да су најједноставније шетње у летњим вечерима с
     мојим оцем, док сам био дете, учиниле за мене чудо
     када сам одрастао.

     Научио сам...
     Да је живот као ролна тоалетног папира. Што је ближе
     крају брже иде.

     Научио сам...
     Да требамо бити захвални што нам Бог не даје увек
     оно што тражимо.

     Научио сам...
     Да се новцем не могу купити част и сталеж.

     Научио сам...
     Да мали свакодневни догађаји чине живот
     спектакуларним.

     Научио сам...
     Да је испод свачијег тврдог оклопа неко ко жели бити
     цењен и вољен.

     Научио сам...
     Бог није све учинио у једном дану. Зашто ја мислим да
     могу?

     Научио сам...
     Да чињенице, ако их игноришем или избегавам, не
     мењам.

     Научио сам...
     Када планираш да се осветиш некоме, тиме само
     дозвољаваш себи да те та особа и даље вређа.

     Научио сам...
     Да љубав, а не време, лечи све ране.

     Научио сам...
     Најлакши начин да као особа растем, да се окружим
     људима који су паметнији од мене.

     Научио сам...
     Да свако кога сретнеш, заслужује да га поздравиш с
     осмехом.

     Научио сам...
     Да нико није перфектан, док се не заљубиш у њега.

     Научио сам...
     Да је живот тврд и захтеван, али да сам ја жилавији
     и издржљивији.

     Научио сам...
     Да добре прилике никада нису изгубљене; неко ће се
     увек послужити онима које ти пропустиш.

     Научио сам...
     Када се научиш живети у луци горчине, срећа ће се
     увијек сидрити негде другде.

     Научио сам...
     Да бих волео да сам свом оцу, пре него што је умро,
     још једном рекао да га волим.

     Научио сам...
     Да треба давати речи које су нежне и мекане,
     јер ћеш их сутра можда морати појести.

     Научио сам...
     Да је осмех један јевтин начин да поправиш свој
     изглед.

     Научио сам...
     Да не могу одабрати како се осећам, али да могу
     одабрати што ћу направити у вези с тим.


     Научио сам...
     Да си, једном кад ти новорођено унуче ухвати мали
     прст својом шачицом, заробљен доживотно.

     Научио сам...
     Да сви желе живети на планини, али да се сва срећа и
     раст догађају док се успињеш.

     Научио сам..
     Да је добро давати савет само у два случаја: када га
     неко тражи или када је питање живота и смрти.

     Научио сам...
     што имам мање времена, више ствари могу направити.