4. 6. 2011.

STO SAM? KO SAM? JA SAM SAMO SANJAR



STO SAM? KO SAM?
JA SAM SAMO SANJAR

Sto sam? Ko sam? Ja sam samo sanjar,
ciji pogled gasne u magli i memli,
zivio sam kao usput, kao da sanjam,
kao mnogi drugi ljudi na toj zemlji.

I tebe sad ljubim po navici dijete,
zato sto sam mnoge ljubio, boleciv,
zato usput, ko sto palim cigarete,
govorim i sapcem zaljubljene rijeci.

,, Uvijek" i ,, ljubljena" i ,, upamtiti cu",
a u dusi vazda ista pustos zraci;
ako dirnes strast u covjekovu bicu,
istine bez sumnje nikad neces naci.

Zato moja dusa ne zna sto je jeza
odbijenih zelja, neshvacene tuge.
Ti si, moja gipka, lakonoga breza,
stvorena i za me i za druge.

Ali, ako trazec neku srodnu dusu,
vezan protiv zelje, utonem u sjetu,
nikad necu da te ljubomorom gusim,
nikad necu tebe grditi ni kleti.

Sto sam? Ko sam? Ja sam samo sanjar,
ciji pogled gasne u magli i memli,
i volim te usput, ko da sanjam,
kao mnoge druge na toj zemlji.

Autor : Sergej Jesenjin